Ανοίγει ο φάκελος των αυθαιρέτων, τα ευτράπελα και η δεύτερη ευκαιρία

Posted in Blog

aftheretoΑνοίγει και πάλι ο φάκελος με τα αυθαίρετα μετά το Νόμο Χατζηδάκη που επιχειρεί να δώσει τη δυνατότητα σε χιλάδες ιδιοκτήτες με σημαντικές αυθαιρεσίες που δεν έχουν καταφέρει να τις τακτοποιήσουν να το κάνουν.

Όσοι γνωρίζουν το θέμα καλά, εξηγού πως με το νέο καθεστώς που έχει διαμορφωθεί τους τελευταίους μήνες, επειδή έχει καταργηθεί η δυνατότητα τακτοποίησης μεγάλων αυθαιρεσιών, τα λεγόμενα κατηγορίας 5, έχουν δημιοθργηθεί σοβαρές αδικίες αλλά και δυσλειτουργίες.

Με ποιες προϋποθέσεις γίνεται νόμιμη εγκατάσταση τροχόσπιτου, τροχοβίλας, προκάτ, λυόμενου, κοντέινερ και άλλων κατασκευών

Posted in Blog

liomenoΗ μεγάλη οικονομική κρίση στη Ελλάδα τα τελευταία χρόνια έχει οδηγήσει πολλούς να σκέπτονται πώς θα αποκτήσουν ένα φτηνό σπίτι και πολλοί είναι αυτοί που θέλουν να έχουν μια μικρή παραθεριστική κατοικία ξεπερνώντας τα εμπόδια των εξόδων και τη γραφειοκρατία της οικοδομικής άδειας. Αλλά και στην Ευρώπη και σε όλο τον κόσμο υπάρχει η τάση της μετακινούμενης κατοικίας ως εναλλακτικού τρόπου διαμονής όπως: δενδρόσπιτα, σπίτια πάνω σε ποταμόπλοιο, ή στη θάλασσα, κοντέινερ κλπ.

Επειδή αυτές οι κατασκευές έχουν τον εξοπλισμό μιας κατοικίας και μεταφέρονται και τοποθετούνται πάνω στο έδαφος χωρίς να γίνονται οικοδομικές εργασίες με τη χρήση οικοδομικών υλικών π.χ. οπλισμένο σκυρόδεμα, πλινθοδομές, τούβλα κλπ, αρκετοί ιδιοκτήτες ακινήτων πιστεύουν ότι είναι νόμιμα και δεν απαιτείται να εκδοθεί οικοδομική άδεια.

Εξοικονομώ: Έρχεται νέο πρόγραμμα με το ζήτημα του ΑΦΜ των διαχειριστών σε εκκρεμότητα

Posted in Blog

 Τέλος δεν έχει η ταλαιπωρία των διαχειριστών στις πολυκατοικίες που διανύουν ένα «Γολγοθά» προκειμένου να βγάλουν ΑΦΜ. Κάτι που είναι απαραίτητο για πολλούς λογούς όπως για παράδειγμα το νέο πρόγραμμα «Εξοικονομώ» που αναμένεται μέσα στο καλοκαίρι. Σειρά θεμάτων που αφορούν τους διαχειριστές πολυκατοικίας παραμένει σε εκκρεμότητα, με το υπουργείο Οικονομικών να μη δίνει πρακτικές λύσεις καθώς αυτή την περίοδο έχει δοθεί προτεραιότητα στις αποζημιώσεις των ιδιοκτητών ακινήτων που πλήττονται από την πανδημία. Όμως οι διαχειριστές που προσπαθούν να αποκτήσουν ΑΦΜ, τόσο για να εισπράττουν τα κοινόχρηστα μέσω των τραπεζών όσο και για να μπορέσουν να εντάξουν της πολυκατοικία στο πρόγραμμα «Εξοικονομώ», στο επίδομα θέρμανσης κλπ βρίσκονται.. σε απόγνωση!

«Κλείνει» ο κύκλος της Επιστρεπτέας Προκαταβολής - Ποιοι μένουν εκτός από τον έβδομο

Posted in Blog

AKINHTA FOROI 464Αντίστροφα μετράει ο χρόνος για την Επιστρεπτέα Προκαταβολή 7, που δεν αποκλείεται να είναι και η τελευταία: Η αγορά αναμένεται μέσα στο επόμενο διάστημα σταδιακά να «ανοίξει» και είναι εξαιρετικά αμφίβολο το εάν θα προκηρυχθεί και 8ος κύκλος Επιστρεπτέας. Στο υπουργείο Οικονομικών υπάρχει διχογνωμία και στην περίπτωση που προκριθεί η ιδέα να συνεχιστεί η Επιστρεπτέα το πιο πιθανό είναι να «στοχεύσει» σε επιχειρήσεις με «κατεβασμένα ρολά».

Νευρική κρίση προκαλούν οι δασικοί χάρτες

Posted in Blog

26528 ATE.jpgΈκκληση στην πολιτεία να προστατεύσει τους εργαζομένους στις δασικές υπηρεσίες και το έργο τους απηύθυνε η Πανελλήνια Ενωση Δασολόγων Δημοσίων Υπαλλήλων (ΠΕΔΔΥ), μετά τα περιστατικά επιθέσεων στην Κρήτη και στην Καλαμάτα. Οπως υποστηρίζουν, πολλά από τα προβλήματα που σήμερα έχουν δημιουργηθεί οφείλονται στο πλήθος των νομοθετικών και άλλων ρυθμίσεων που έχουν γίνει τα τελευταία χρόνια, όσο και στο έλλειμμα ενημέρωσης του κοινού. Στην Κρήτη μεταβαίνει σήμερα ο υπουργός Περιβάλλοντος με στόχο να κατευνάσει τις αντιδράσεις.

Νομοθετική ρύθμιση για κατάτμηση, χορτολιβαδικές εκτάσεις, δασωμένους αγρούς και αναγνώριση κυριότητας

Posted in Blog

26528 ATE.jpgΑνακοίνωση Συμβολαιογραφικού Συλλόγου Αθηνών, Πειραιώς, Αιγαίου και Δωδεκανήσου:

«Συνάντηση με Υφυπουργό Χωροταξίας και Αστικού Περιβάλλοντος κ. Νικόλαο Ταγαρά

Πραγματοποιήθηκε συνάντηση εκπροσώπων του Συλλόγου μας με τον Υφυπουργό Χωροταξίας και Αστικού Περιβάλλοντος κ. Νικόλαο Ταγαρά. Τον Σύλλογό μας εκπροσώπησαν ο Πρόεδρος κ. Γεώργιος Ρούσκας, ο Γενικός Γραμματέας κ. Θεόδωρος Χαλκίδης και το μέλος του Συλλόγου κ. Χρήστος Δανιάς.

Άδεια παραγωγής ενέργειας από υδροστρόβιλο εξασφάλισε ο Δήμος Άργους Ορεστικού από τη ΡΑΕ

Posted in Blog

ape ee i ellada 15i sti symmetoxi tis katharis energeias sti synoliki katanalosi 1 315x236Την προέγκριση της άδειας παραγωγής ενέργειας από υδροστρόβιλο τύπου KAPLAN έλαβε, χθες, ο Δήμος Άργους Ορεστικού από τη ΡΑΕ (Ρυθμιστική Αρχή Ενέργειας), μετά από αίτημα που είχε υποβάλει τον Δεκέμβριο του 2020 (αριθ. αίτησης Γ-011429/17-12-2020).

Έτσι, με την πληρωμή του τέλους Βεβαίωσης Παραγωγού, έχει το δικαίωμα να κατασκευάσει τον συγκεκριμένο υδροστρόβιλο με εγκατεστημένη ισχύ 1,35 MW και μέγιστη απόδοση 1,48 MW στον ποταμό Αλιάκμονα, στο πλαίσιο της κοινωφελούς Ενεργειακής Κοινότητας που έχει συστήσει ήδη από το 2019.

Τοπικά & Ειδικά Πολεοδομικά Σχέδια, Μεταφορά Συντελεστή Δόμησης κλπ.: Αναλυτικά, όλες οι δράσεις του ΥΠΕΝ

Posted in Blog

z12Στην επιστημονική διαδικτυακή συζήτηση που διοργάνωσε την Τετάρτη 07/04 το ΤΕΕ με θέμα «Νέα εποχή για τον τοπικό χωρικό σχεδιασμό – Συζήτηση με αφορμή το επικείμενο πρόγραμμα εκπόνησης τοπικών πολεοδομικών σχεδίων», παρουσιάστηκαν μεταξύ άλλων τα σχέδια του ΥΠΕΝ για τη σύνταξη πολεοδομικών μελετών με πόρους από το Ταμείο Ανάκαμψης που αφορούν στις παρακάτω δράσεις:

  1. Τοπικά Πολεοδομικά Σχέδια
  2. Ειδικά Πολεοδομικά Σχέδια
  3. Ζώνες Υποδοχής Συντελεστή Δόμησης
  4. Αυτοτελείς Οριοθετήσεις Οικισμών
  5. Αυτοτελείς Μελέτες Χαρακτηρισμού Δημοτικών Οδών

Ο Υφυπουργός ΥΠΕΝ κ. Νίκος Ταγαράς, σημείωσε στο χαιρετισμό του πως ο προϋπολογισμός των 300 εκ. ευρώ καλύπτεται κατά το μεγαλύτερο μέρος του από το Ταμείο Ανακαμψης το οποίο θα παρέχει τα 245 εκ. ευρώ.

ΤΕΕ Δωδεκανήσου για δασικούς χάρτες: «Θετική εξέλιξη η 6μηνη παράταση»

Posted in Blog

26528 ATE.jpgΤην ικανοποίησή της εξέφρασε, η διοίκηση του ΤΕΕ Δωδεκανήσου για την ανακοίνωση της παράτασης 6 μηνών για την υποβολή αντιρρήσεων με ταυτόχρονη μείωση του τέλους άσκησης αντιρρήσεων 50%, από το ΥΠΕΝ και εξέδωσε την παρακάτω ανακοίνωση:

Τα σημαντικά προβλήματα που προέκυψαν ως προς το ιδιοκτησιακό καθεστώς με την εφαρμογή της ισχύουσας νομοθεσίας για τους δασικούς χάρτες ήταν γνωστά, πριν την εκκίνηση της τρέχουσας διαδικασίας. Ήδη από το 2017, είχαμε πραγματοποιήσει μία εξαιρετικά επιτυχημένη ημερίδα επί του θέματος, όπου είχαμε αναδείξει το μέγεθος του προβλήματος ΠΡΙΝ ξεκινήσει η διαδικασία για τις υπόλοιπες περιοχές της χώρας, με αφορμή τα ζητήματα που ανέκυψαν από την κύρωση των δασικών χαρτών σε Σύμη και Πάτμο.

Δημόσιος φωτισμός και οδική ασφάλεια:Παύση και προσαρμοστικός φωτισμός

Posted in Blog

runwayΕδώ και μερικά χρόνια, εθνικές, περιφερειακές και δημοτικές αρχές απενεργοποιήουν το δημόσιο φωτισμό είτε τελείως, είτε συνήθως κατά διαστήματα της νύχτας, ώστε να περιοριστεί η καταναλισκόμενη ενέργεια και οι δαπάνες. Σε κάθε περίπτωση, πολύ σύντομα πρόεκυπτε το ζήτημα της ασφάλειας με αποτέλεσμα ο φωτισμός να επανενεργοποιηθεί ξανά.

Δημόσιος φωτισμός και οδική ασφάλεια: ανασκόπηση των κύριων μελετών 

Ο διάλογος για τον φωτισμό δρόμων και αυτοκινητοδρόμων υπάρχει από την στιγμή που διαπιστώθηκε ότι πρέπει να φωτιστούν τη νύχτα. Η πρώτη αναγνωρισμένη μελέτη συντάχθηκε στη Γαλλία, το 1935. Ακόμα και τότε αναγνωρίστηκε ότι “ο φωτισμός των κύριων οδικών δικτύων είναι αναγκαίος”.

 

Η  Βελγική εμπειρία

Από Το 1968 διεξάγεται απογραφή στο Βέλγιο σχετικά με τον φωτισμό οδών με βάση τον όγκο της κυκλοφορίας. Σκοπός της απογραφής είναι να αποφασιστεί αν θα φωτιστεί ή όχι ένας δρόμος, με κύριο γνώμονα πάντα την ασφάλεια των χρηστών. Το 1978 δημοσιεύθηκαν τα πρώτα αποτελέσματα καταδεικνύοντας ότι, σε παγκόσμια κλίμακα, φωτισμένα στα μήματα του οδικού δικτύου, τα ατυχήματα μειώθηκαν κατά 30%, με την αντίστοιχη μείωση θανατηφόρων ατυχημάτων ή τραυματισμών να είναι ακόμα μεγαλύτερη.
Η ίδια έκθεση αναφέρει ότι στο Βέλγιο ο φωτισμός των αυτοκινητόδρομων αντιπροσωπεύει το λιγότερο του 0,1% του κρατικού προϋπολογισμού, συμπεριλαμβανόμενων δαπανών για συντήρηση και καινούριες επενδύσεων. 

Η κατανάλωση ενέργειας που οφείλεται στο φωτισμό του οδικού δικτύου αντιπροσωπεύει μόνο το 0,07% της συνολικής κατανάλωσης ενέργειας του Βελγίου.  Παρόλα αυτά, το 1981, η Βέλγικη Κυβέρνηση αποφάσισε όχι μόνο να σβήσει τα φωτιστικά για διαστήματα της νύχτας, αλλά και να μειώσει στο ήμισυ τα επίπεδα φωτεινότητας αποσυνδέοντας την μισή ποσότητα φωτιστικών από το δίκτυο ακόμα και τις ώρες αιχμής.

Το 1987 εκδόθηκε μελέτη η οποία επιβεβαίωνε ουσιαστικά ότι ο οδικός φωτισμός έχει θετική επιρροή στη μείωση του αριθμού των ατυχημάτων, τον σοβαρών τραυματισμών και θανάτων. Τα ευρήματα συνοψίζονται παρακάτω. Εκφράζουν το ποσοστό επιπλέον ατυχημάτων για τις διαφορετικές περιπτώσεις. 

Με μηδενικό δημόσιο φωτισμό
Αύξηση (%)
Με μειωμένο δημόσιο φωτισμό
Αύξηση (%)
 
 
 
 
Ατυχήματα
6.3
Ατυχήματα
23,9
Θάνατοι
38,5
Θάνατοι
10
Σοβαροί τραυματισμοί
108
Σοβαροί τραυματισμοί
98,6

Η  Γαλλική εμπειρία

Η AFE (French Lighting Agency) ζήτησε από το CNRS (National Centre for Scientific Research), να διεξάγει πείραμα για τη χρονική περίοδο μεταξύ 1998-2002. Το πείραμα δεν λάμβανε υπόψιν πραγματικά στατιστικά στοιχεία αλλά τις αντιδράσεις των οδηγών.
Το πείραμα διεξήχθη σε προσομοιωτή, απομακρύνοντας όλους τους παράγοντες οι οποίοι θα στρέβλωναν τα στατιστικά στοιχεία, διασφαλίζοντας παράλληλα την ασφάλεια του προσώπου που εκτελεί το πείραμα, σε περίπτωση ατυχήματος.
Μέσω αυτού του πειράματος, μελετήθηκε το εάν ο οδικός φωτισμός συνεισφέρει στην οδική ασφάλεια ή όχι. Παραδείγματος χάρη, στα πλαίσια της μελέτης, δημιουργήθηκε δυνητική κατάσταση ατυχήματος ώστε να μελετηθούν οι αντιδράσεις του οδηγού, όπως φαίνεται παρακάτω.
 
 
Καλή αντίδραση
Ατύχημα
 
 
 
Χωρίς φωτισμό
4 οδηγοί
4 οδηγοί
Με φωτισμό
10 οδηγοί
2 οδηγοί

 Η  Νορβηγική εμπειρία

Μια από σημαντικότερες εργασίες των τελευταίων ετών, είναι μια Διδακτορική Διατριβή του P.O. Wanvik. Ο οδικός φωτισμός τη νύχτα μειώνει τα ατυχήματα με τραυματισμούς κατά 30%. Περαιτέρω αποτελέσματα είναι:
1.       60% μείωση των θανάσιμων τραυματισμών
2.       45% μείωση των ατυχημάτων που περιλαμβάνουν και πεζούς και οδηγούν σε τραυματισμούς
3.       50% μείωση ατυχημάτων σε αυτοκινητόδρομους που οδηγούν σε τραυματισμούς

Οι μελέτες αυτές αποδεικνύουν ότι ο οδικός φωτισμός είναι απαραίτητος για τη βελτιώση της ασφάλειας του χρήστη.
Παρόλα αυτά, η απόφαση για το αν θα φωτιστεί ή όχι μια οδός έγκειται σε απόφαση την δημοτικής αρχής. Υπάρχουν σήμερα πολλά εργαλείο (νόρμες, πρότυπα, πηγές κ.α.) που διευκολύνουν τις αντίστοιχες αρχές να φωτίσουν το κατάλληλο μέρος, με το κατάλληλο επίπεδο φωτισμού, την κατάλληλη στιγμή. Όλα αυτά, ενώ είναι σύμφωνοι με τις οικονομικές προδιαγραφές και τις προδιαγραφές ασφάλειας. 

 Διατήρηση φωτισμού με παράλληλη εξοικονόμηση: Παράδειγμα
Ενώ η τεχνολογία και οι μέθοδοι φωτισμού, έχουν εξελιχθεί σημαντικά από όταν πρωτοφωτίστηκαν οι δρόμοι, ο τύπος της φωτεινής πηγής που χρησιμοποιούνταν τα τελευταία 30 χρόνια έμεινε σχεδόν ανεπηρέαστος. Αναφερόμαστε στους λαμπτήρες νατρίου υψηλής πίεσης (HPS). Αν και απόδοση των λαμπτήρων αυτών είναι πολύ υψηλή (σε lm/W) , υπάρχουν και άλλοι παράγοντες που πρέπει να λαμβάνονται υπόψιν για την επιλογή της κατάλληλης φωτεινής πηγής. Τα τελευταία έτη έχουν αναπτυχθεί άλλοι τύποι φωτεινών πηγών, που βασίζονται στη τεχνολογία LED και δίνουν βάση σε πολύ σημαντικούς παράγοντες:

  •  τη διάρκεια ζωής,
  •   την απόδοση,
  •   τη θερμοκρασία χρώματος,
  •   την αποτύπωση χρώματος
  •   τηδυνατότητα ρύθμισης της φωτεινότητας.       
Μεγάλη εξέλιξη έχει παρατηρηθεί επίσης και στα ηλεκτρονικά τμήματα των φωτιστικών. Οι πρόσφατες αυτές εξελίξεις και η υιοθέτηση της τεχνολογίας LED διευκολύνουν σημαντικά τις διαδικασίες συντήρησης του δημοτικού φωτισμού.
Ένας τομέας που χρήζει περαιτέρω βελτίωσης  είναι  η διαχείριση των επιπέδων φωτισμού με βάση τις πραγματικές ανάγκες φωτισμού.
Παίρνοντας ως παράδειγμα έναν δρόμο όπου απαιτείται αλλαγή φωτισμού, η προτεινόμενη λύση πρέπει να ικανοποιεί ορισμένες προϋποθέσεις:
  • Αξιοποίηση Τεχνολογίας  LED
  • Μείωση της ετήσιας κατανάλωσης ενέργειας

Με το ανωτέρω σκεπτικό, είναι απαραίτητη η χρήση δύο βοηθητικών μεγεθών για τον υπολογισμό της αποτελεσματικότητας ενός φωτιστικού ή μας εγκατάστασης.

  • Επίπεδο αξιοποίησης (Service Level), δηλαδή το ποσοστό των χρηστών που επωφελούνται από το φωτισμό
  • Επίπεδο απώλειας (Loss Level) , δηλαδή την αναλογία μεταξύ του αθροιστικού χρόνου απουσίας χρηστών όταν ο φωτισμός είναι αναμμένος και τη διάρκεια της νύχτας.

Για το συγκεκριμένο παράδειγμα, λαμβάνονται υπόψη:

  •      Συμφωνία με το πρότυπο ΕΝ 13201
  •      Μέση διάρκεια νύχτας 12  ώρες
  •      Η κίνηση κατά τη διάρκεια της νύχτας είναι κυρίως συγκεντρωμένη τις πρώτες 4 ώρες
  •      6 διαφορετικά σενάρια και ρυθμίσεις
 
 
 
Προφίλ φωτισμού
Ρύθμιση
 
1
100%  φωτεινότητα όλη τη νύχτα
Για πρώτα τρία προφίλ δεν απαιτείται σύνθετος εξοπλισμός. Είναι λειτουργίες που τις επιτελεί ένα κεντρικό σύστημα διαχείρισης ή ένα προ-ρυθμισμένο, έξυπνο τροφοδοτικό.
 
 
 
 
 
 
 
Για τα σενάρια 4-6 απαιτείται πρόσθετη χρήση αισθητήρων.
2
50% φωτεινότητα από τις 10 μέχρι τις 6
3
0% φωτεινότητα από τις 10 μέχρι τις 6
4
Ανίχνευση οχημάτων από τις 10 μέχρι τις 6
5
Ανίχνευση οχημάτων όλη τη νύχτα
6
Ανίχνευση οχημάτων όλη τη νύχτα με 50% φωτεινότητα από τις 10 μέχρι τις 6

Γράφημα 1: Ορισμός των σεναρίων για την σύγκριση των λύσεων

  Σύγκριση
 Η υπάρχουσα εγκατάσταση αποτελείται από 7 φωτιστικά εξοπλισμένα με λαμπτήρες νατρίου υψηλής πίεσης των 100W και 22 φωτιστικά εξοπλισμένα με λαμπτήρες υψηλής πίεσης ατμών υδραργύρου 125W. Η εγκατάσταση συγκρίνεται με εναλλακτική λύση που αποτελείται από 31 φωτιστικά με λαμπτήρες HPS των 100W και με λύση που αποτελείται από 38 LED φωτιστικά Τεχνολογίας, των 54W. 
Με βάση τις ανωτέρω υποθέσεις, μπορούμε να υπολογίσουμε την ετήσια κατανάλωση ενέργειας της υπάρχουσας εγκατάστασης. Επιπλέον, μπορούμε να προσδιορίσουμε την κατανάλωση ενέργειας και για τις δύο εναλλακτικές λύσεις (HPS και LED), καθώς και για τα ανωτέρω προφίλ που ορίστηκαν με βάση την λύση με τεχνολογία LED. 

 

Γράφημα 2: Σύγκριση της ετήσιας κατανάλωσης ανά σενάριο

 Ο δημόσιος φωτισμός αποτελεί παροχή για τους κατοίκους. Ως παροχή οφείλει να είναι διαθέσιμη πάντοτε. Εν τούτοις, τα φωτιστικά αυτά δεν χρειάζεται να είναι αναμμένα όταν δεν υπάρχει κανένας παρόντας. Εδώ παίζουν ρόλο το επίπεδα αξιοποίησης και απώλειας που ορίστηκαν παραπάνω. Το επίπεδο αξιοποίησης πρέπει να μεγιστοποιείται και να ελαχιστοποιείται το επίπεδο απώλειας. 

Το  Γράφημα 3  απεικονίζει την αναλογία των δύο κριτηρίων στα διάφορα προφίλ που έχουν οριστεί.
 
  Γράφημα 3: Τα επίπεδα υπηρεσιών και ζημιών για τα διάφορα σενάρια
 
 Γράφημα 4: Οικονομικές απώλειες για τις δυο λύσεις με βάση το σενάριο
 Η εκτίμηση για τις οικονομικές απώλειες (financial losses -Εικόνα 3), τονίζει τις απώλειες που οφείλονται από την διατήρηση αναμμένων φώτων όταν δεν είναι κανένας στην περιοχή χρήσης.
H χρήση τεχνολογίας LED επιτυγχάνει μηδενικές οικονομικές απώλειες, κάτι που δεν μπορούν να επιτύχουν τα παραδοσιακά φωτιστικά, καθώς δεν επιτρέπουν συνεχή ανίχνευση κίνησης. Και πάλι, η επιλογή διαχειριστικού τύπου είναι πολύ σημαντική για τη σύγκριση των μεγεθών.
Παραδείγματος χάρη, οι οικονομικές απώλειες είναι οι ίδιες εάν ο φωτισμός είναι απενεργοποιημένος από τις 10 μέχρι τις 6 ή εάν τα φωτιστικά είναι εξοπλισμένα με ανιχνευτές για την ίδια περίοδο. Παρόλα αυτά, το επίπεδο αξιοποίησης δεν είναι το ίδιο.
 Συμπέρασμα
Ο οδικός φωτισμός είναι αναγκαίος για να διασφαλίσει την ασφάλεια των χρηστών.
Πλέον, είναι δυνατή η προσαρμογή του φωτισμού στις πραγματικές ανάγκες τις εγκατάστασης.
Η απλή απενεργοποίηση του υπάρχοντος εξοπλισμού δεν αποτελεί την καλύτερη μακροπρόθεσμη λύση. Η ραγδαία τεχνολογική πρόοδος προσφέρει την δυνατότητα, κυρίως τώρα σε περίοδο οικονομικής κρίσης, για πραγματικές, δομικές αλλαγές στο δημόσιο δίκτυο φωτισμού.
 

Χαμόγελο του Παιδιού

banner bottom

Η Εφαρμογή

banner bottom

Φόρμα Επικοινωνίας